FLAGRVM XI

- - -







Når jeg skriver jeg, er det ikke nødvendigvis mig der skriver. Decentrale positioner, fjerne syn og fremtidssagn er der allerede mange af, men de mest spændende er dog de, hvis rækkevidde og forfriskende aktive andethed endnu ikke er undersøgt til fulde, de, hvis dirrende figenblade endnu ikke er vendt. Det ville være bedst for min respekt for dig, hvis du forstod dette, at antagelsen af ét eller flere, for ikke at sige mange forestilte, eksterne perspektiver, omsat i, og iført både centrallyriske og mere genremæssigt sammensatte, endda diffuse gevandter, er virkemidler, redskaber og greb, skovle og spader, i mit fiktive fiktionsprojekts tjeneste, blot offervillige soldater, i den intetstedsinvaderende hær, hvis Fører du aldrig vil finde, lige meget hvor længe du leder, lige meget hvad du kæmper med, og hvad, der er din tilfældige torsdags våben.   







- - - 


Ingen kommentarer: