POLAR CXLII

- - -







Jeg er pagtens dybe ro, dagenes langsomme lys og min tro på hvad der kommer.
Jeg er syv hemmelige søjler, min viljes ejer og blikket der altid forklarer sig selv.
Jeg er savnets tidløse bølgedal, ventetiden ved pergamentet og lystens lykkelige tinde.

Jeg er ikke bange for noget som helst andet end det, der er værd at være bange for.
Jeg er suger alle sole ind, bygger mig op i sandhed og bereder mig tavst på at være din.
Jeg er tålmodigheden, mådeholdet og den standhaftige vandrefugls vinger, i alle vinde.

Jeg er modtageren af brevet, der indeholder essensen af alt hvad jeg begærer i dette liv.
Jeg kvitterer med forøget styrke, mere af den umådelige styrke, som er min kærligheds egen.
Jeg er minutterne, ugerne og månederne der lydigt arbejder for manden, som elsker sin kvinde.







- - - 

Ingen kommentarer: