POLAR XXV


- - - 







jeg elsker dig 
med vilje  

min kærlighed 
til dig 

er over tid 
tungere

mere 
uden mig 

end nogensinde 

før 
vi nu 

med dirrende 
stemmer og 
fugtige øjne 

går helt 
over bord 

i heroisk selvros
høviske salgstaler 

indføjes hermed 
årsagen: 

du gør det 
i alle uger

du suger og
du suger og   
du sluger

al min 
testosterøse
vrede

som var den
ingenting

som havde den
aldrig været 

omsættes den 
af dig 

til selve 
den grå energi 
livet er lavet af

-

når jeg 
drænet 
for dumhed 

henligger smult 
i grønne enge 

holder du
i dine silkehænder  
visdommens sten  







 - - - 

2 kommentarer:

Louise Juhl sagde ...

Pissegodt!!
(Meget lidt anvendelig og konstruktiv, men meget umiddelbar og oprigtig ment, positiv tilkendegivelse)

P E T E R B R E U M sagde ...

Tak, tak. Jeg er åben for alle reaktioner.