POLAR CLI

- - - 







"Jeg kan ikke forestille mig en mere uudholdelig og forfærdelig situation end at være berøvet evnen til at give udtryk for glæde og fortvivlelse."  - Michel De Montaigne 





De ting du siger til mig viser mig at jeg aldrig har været elsket før nu, de ting jeg siger til dig viser 
dig, at du aldrig har været elsket før nu. Der er en hvis signifikans i det faktum at vi skriver så forbandet godt, når vi skriver til hinanden. Vi knytter frit vores ordkæder af længslen selv; sommetider nænsomt, sommetider insisterende, sommetider liderligt, lægger vi dem ømt om hinandens halse; som de dyrebare smykker de er, lader vi under alle sæsoners vejrlig de ædle stene vi i ét væk producerer reflektere betydningen af at elske igennem uden at falde igennem, for mellem os er der ingen grænser for hvad der kan siges, ingen grænser for hvad der må siges, ingen grænser for hvad der kan gribes, nydes, indlejres i og omsættes til de ting du siger til mig, de ting jeg siger til dig







- - - 

Ingen kommentarer: