POLAR LXI

- -







Fra nu af, er jeg din særlige ven.
Fra nu af, er jeg din manager.
Fra nu af, er jeg din guru.
Fra nu af, er jeg din frelser.
Fra nu af, er jeg dit spirituelle fyrtårn, i sjælens begsorte nat.


Fra nu af, vil du udelukkende respektere min autoritet.
Fra nu af, vil du kun ønske, at lytte til hvad jeg siger.
Fra nu af, vil du vandre i verden med efterlivets lys i øjnene.
Fra nu af, vil en glødende og uimodståelig udstråling omgive din krop.
Fra nu af, vil andre se dig som det perfekte billede på jordisk lykke.


Fra nu af, behøver du ikke mere bekymre dig om at bekymre dig.
Fra nu af, er din angst en saga blot.
Fra nu af, skal du ikke mere tænke på at tænke.
Fra nu af, accepterer du både livet og døden, iført et saligt smil.
Fra nu af, er det hele meget nemmere.


Fra nu af, er du uden bånd.
Fra nu af, er du uden bindinger.
Fra nu af, er du fri.
Fra nu af, er du fri.
Fra nu af, er du fri. 








- -

Ingen kommentarer: