turist II

- - - 








Jeg er bare turist i mit liv, jeg ankommer, ser ting, tager af sted, er bare turist i mit liv, betaler for de samme ting med andre navne, er bare turist i mit liv, jeg er nogens for nu, men ingens igen, er bare turist i mit liv, jeg låner tid og sted, afleverer alt som er og var, er bare turist i mit  liv, jeg kender mig ikke for andet end fravær, er bare turist i mit liv, jeg kender mig sikkert bedre end jeg ved, er bare turist i mit liv, jeg lejer mig til det andre ejer, er bare turist i mit liv, jeg tager billeder, sletter dem igen, er bare turist i mit liv, jeg tager billeder af mig, souvenirs, er bare turist i mit liv, jeg har ingen adresse, kun billetter, er bare turist i mit liv, jeg ved ikke hvordan man bliver, er bare turist i mit liv, jeg ved ikke bedre end at gå, er bare turist i mit liv, jeg rejser med det hele på ryggen, er bare turist i mit liv, jeg efterlader ingen slitage, ingen spor, ingen regning, er bare turist i mit liv, jeg er en enøjet seer i vinden der folder sit tøj, er bare turist i mit liv, jeg håber du husker mig for min venlighed, er bare turist i mit liv, jeg når sjældent at tænke slet om nogen, er bare turist i mit liv, jeg håber ikke du tænker slet om mig.









- - -  


Ingen kommentarer: